دنبال یک ارائه دهنده درگاه اینترنتی می گردید؟ یارپی را می شناسید؟

دنبال یک ارائه دهنده درگاه اینترنتی می گردید؟ یارپی را می شناسید؟

اگر به زندگی انسان ها خوب نگاه کنیم، از همان ابتدای خلقت تا به امروز اتفاقات مختلفی باعث شده اند که روند زندگی انسان عوض شود. از کشف آتش گرفته تا اختراع خط  و پول و لامپ. اما به واقع مهمترین این اتفاقات را می توان اختراع اینترنت و شبکه های کامپیوتری دانست. اینترنت تمام سبک زندگی انسان را زیر و رو کرد و عملا باعث شد که تمام جنبه های سبک زندگی ما تغییر کند. به زندگی خودتان نگاه کنید. کمتر کاری را می توانید  پیدا کنید که در آن ردپایی از اینترنت وجود نداشته باشد. یکی از مهمترین این کارها خرید کردن است. چیزی که به لطف ارائه دهنده درگاه اینترنتی مانند یارپی آسان تر از قبل شده است.

 

چرا ارائه دهنده درگاه اینترنتی یارپی؟

اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید مسلما می دانید که برای دریافت وجه مورد نظر از مخاطب و مشتری خود نیاز به یک ارائه دهنده درگاه اینترنتی خواهید داشت. احتمالا تصور می کنید از آن جایی که این درگاه ها به مسائل مالی و بانکی مربوط است، مراحل سخت و پیچیده ای را باید بگذرانید و حتما باید به یک بانک مراجعه کنید. اما ارائه دهنده درگاه اینترنتی یارپی ( پرداخت یار) توانسته با طراحی و ایجاد یک پلتفرم ساده مسیر دریافت این درگاه را برای شما کاملا ساده و حتی غیر حضوری کند. شما تنها کافی است سری به سایت YarPay.net بزنید تا با مراحل ساده و روان دریافت این درگاه ها آشنا شوید.

نکته قابل توجه پرداخت یار این است که خدمات متنوعی می تواند به شما ارائه بدهد. یارپی خدمات خودش را در قالب سه طرح در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که در طرح طلایی هیچ کارمزدی از شما گرفته نمی شود و در دو طرح نقره ای و برنزی به ترتیب کارمزدهای دو دهم درصد و چهار دهم درصدی گرفته می شود. به واقع می توان گفت که این درگاه اینترنتی کمترین کارمزد را در بین انواع درگاه های دیگر دارد. توجه داشته باشید که یارپی مجوز رسمی از بانک مرکزی دارد و به صورت مستقیم با سامانه شاپرک فعالیت می کند.

ثبت دیدگاه جدید

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *